D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

niedziela, 3 lutego 2013

Come back

Cześć kochani ! Ile mnie tu nie było.. Nawet nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że bardzo nie lubię niekonsekwencji w tym co robię. Nie lubię, kiedy coś zaczynam i tego nie kontynuuję. Mam do siebie straszne pretensje, że zaniedbałam bloga... No cóż. Tak wyszło. Chyba każdy z nas cierpi na ten okropny brak czasu. Ja niestety też! Przyszła zima, trochę więcej nauki i nie miałam jak się zebrać. Ale wracam, bo zależy mi na pisaniu tutaj, sprawia mi to dużo przyjemności :)
Mam nadzieję, że się uda :)
Nie mam dzisiaj niestety żadnego zestawu. Pokaże Wam za to zdjęcia z mojej ostatniej sesji :) Zdjęcia robił mój ukochany chłopak :)




 


15 komentarzy:

  1. śliczna jesteś i śliczne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na stylizację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało faszyn, ale ja jaram się tymi zdjęciami, facet ma dryk do tego! :) Ja sam staję za obiektywem, ale tak nie potrafię robić zdjęć, wolę gdy ktoś mi je robi i można potem oglądnąć efekty tego na bloku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) piękne zdjęcia nie tylko tu ale i na całym blogu:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś piękna, a chłopak jak widać utalentowany ;) tak kobieco, bomba !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są te zdjęcia! mega klimatyczne xo

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zaniedbałam bloga, ale powracaaam! =D
    świetne zdjęcia :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! obserwuję i czekam na więcej takich sesji! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog ! mega wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ciepło dziekuję za odwiedziny u mnie !
    dodaję do obserwowanych jeśli masz ochotę na wspólną obserwację zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieziemska sesja - kojarzy mi się z "Gotowymi na wszystko" a to jest dobre skojarzenie ;D



    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakbyś miała trochę mniej podkreślone brwi, wyglądałabyś dużo ładniej, bo jesteś naturalnie piękna i to nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń