D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

niedziela, 24 listopada 2013

Time for a perfect dress!

Dobry wieczór! Dziś przychodzę z postem specjalnie dla Pań :) Wielkimi krokami zbliża się okres wzmożonego zapotrzebowania na sukienki wieczorowe. Sylwester, studniówki, połowinki. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie wybór sukienki zajmuje wieczność. Mogę w nieskończoność przeglądać strony internetowe i buszować po sklepach zanim znajdę coś, co mnie do siebie przekona. Najgorzej jest, gdy na początku sobie coś wyobrażę - coś idealnego -  a potem okazuje się, że nikt jeszcze tego nie stworzył :D 
Też wzdychacie do zdjęć tych pięknych sukienek, które mają na sobie te idealne dziewczyny, i myślicie, że obie z tych rzeczy istnieją tylko w internecie? 
Dziś mogę Was jednak zapewnić o istnieniu jednych z nich - sukienek. Ostatnio natknęłam się na sklep OKDRESS i spędziłam na jego przeglądaniu... o wiele za długo! Każda, nawet najbardziej wybredna z nas, znajdzie tam coś dla siebie. Sukienki są po prostu bajkowe! Przygotowałam dla Was propozycje kreacji idealnych na Sylwestra oraz studniówkę i połowinki. Uważam, że i na studniówkę i połowinki zapotrzebowanie jest podobne. U mnie z tą różnicą, że na studniówkę preferuję sukienki maxi :)
Wspomnę jeszcze, że każda z sukienek jest dostępna w wielu innych kolorach :)
To zaczynamy.
Sylwester 




Studniówka


 Połowinki
 
 

Sukienki polecane przez sklep:
1. Maxi z motywem kwiatowym (SKU700150),
2. Maxi z ciekawym wycięciem, na jedno ramię (NPD02),
3. Maxi na bardziej eleganckie wyjścia, zakładana na szyję  (OKD603681),
4. Klasyczna, elegancka maxi (Sheath/Column Strapless Sleeveless Empire Prom Formal Dresses )

Zapraszam do przejrzenia asortymentu sklepu, na pewno znajdziecie o wiele więcej ciekawych propozycji :) Buziaki! ;*

Pamiętacie o konkursie? 


Szczegóły na moim fanpage'u.
 Follow on Bloglovin
 

5 komentarzy:

  1. druga w drugim rzedzie piekna!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stódniówkę *.*

    Hej świetny blog !! :)
    Jeśli chcesz obserwacje za obserwacje to pisz :)
    http://queenfordesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje dla mnie, bo szukam sukienki na studniówkę ;)
    F.

    Na naszym blogu konkurs,a do wygrania śliczne pudełko na biżuterie ;) Zapraszamy!
    http://lovefashion-our-imagination.blogspot.com/2013/11/konkurs-mikoajkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jakieś takie przesadzone mi się wydają

    OdpowiedzUsuń