D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

niedziela, 8 grudnia 2013

When the Winter comes

I dopadła nas zima. Właśnie wróciłam zmarznięta z podwórka i ratuję się herbatą. Mimo, że ubieram się jak najcieplej się da i tak mróz ze mną wygrywa...
Czapki, szaliki, rękawiczki, ciepłe buty, ciepłe kurtki - u mnie wszystko w gotowości. Dziś mam dla Was propozycję jednego z zimowych zestawów. Jeżeli szukacie jeszcze kurtki na ujemne temperatury, mogę Wam polecić tę od SheInside, którą widzicie na zdjęciach :) Jak dla mnie całkowita rewelacja. Przede wszystkim jest ciepła i ma duży kaptur. Ja zdecydowałam się na miętowy kolor, ale jest dostępna również w innych :) Do tego biały szalik i rękawiczki oraz moja ulubiona czapka panda. Może jestem już trochę za stara na takie cuda, ale nie mogłam się powstrzymać :D Co do butów, również gorąco polecam Wam Nike Astoria. Opinie co do ich wyglądu są podzielone, mi jednak bardzo się podobają. Oprócz tego lekkie i bardzo ciepłe.

  



 
 
 

Coat - SheInside / Shoes - Stendi / Jeans - Bershka / Cap - sh

Pamiętacie o konkursie?
Zapraszam po szczegóły na mojego fanpage'a.

Follow on Bloglovin

33 komentarze:

  1. Zdjęcia są po prostu rewelacyjne ! Ile u Ciebie śniegu - też tak chcę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie trochę odstąpię! :D
      Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Niestety u mnie nie ma jeszcze aż takiego śniegu :<<.

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowna kurtka!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka mega rewelacyjna!
    sama muszę zainwestować w coś podobnego.
    pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak uroczo wyglądasz, cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jaka śliczna kurtka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. super kurtka, jaki masz jej rozmiar?:) chyba ja zamowie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kupowac na SheInside? Trzeba miec konto? Bardzo chcialabym z tamtad kurtke, ale nie wiem jak sie zabrac za to :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba założyć konto :) Jeżeli potrzebujesz więcej wskazówek, czekam na wiadomość na e-mailu/facebook'u :)

      Usuń
  9. Masz aska? pytam ponieważ mam kilka pytań. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam aska, ale tak jak wcześniej pisałam, w razie potrzeby email/facebook :)

      Usuń
  10. śnieeeeeeeeeeeeeg <3 zazdroszczę , we Wrocławiu deszcz :/ . Kurtka cudowna i idealny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodko wygladasz, boska kurtka! l;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko wspaniale uczta dla oczu, przepiękne zdjęcia. Tylko zadbaj o włosy, na ostatnim zdjęciu ukazana jest ich słabość, suchośc, koniecznie ściać końcówki, a nawet więcej niż końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wybieram się do fryzjera od dłuższego czasu, ale jakoś mi zawsze nie po drodze ;p

      Usuń
  13. masz naturalne czy farbowane włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome website man, looks very nice. Finally found what Ive been looking for, thanks!
    jeux de strike

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś prześliczna!!! Naprawdę, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, a kurtka i buty - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia,fajny zestaw. Buty wyglądają rewelacyjnie (dzięki Nike ASTORIA znalazłam twój blog:)) Zastanawiam się nad kupnem tych butów i mam jedno pytanie : czy one nie przemakają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Buty polecam, nie przemakają, ciepłe i wygodne :)

      Usuń